Customer Care-Support Agent – Υπάλληλος Εξυπηρέτησης Πελατών

“Exer” ένας οικογενειακός όμιλος επιχειρήσεων με ισχυρή παρουσία στην ελληνική αγορά τα τελευταία 33 χρόνια. Η “EXER Rent-A-Car” διαθέτει ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα εταιρικής ενοικίασης αυτοκινήτων στην Ελλάδα αλλά και ένα ισχυρό διεθνές αποτύπωμα σε χώρες όπως η Κύπρος, η Μάλτα, η Αλβανία, το Μαρόκο, η Ιορδανία, η Ρουμανία , η Βουλγαρία , η Σερβία , η Τουρκία και η Αμερική.

Η οργάνωσή μας εξελίσσεται συνεχώς, προσφέροντας στους πελάτες μας 100% online υπηρεσίες μέσω της “EXER Technology”, με στόχο την παροχή άμεσων και αυτοματοποιημένων λύσεων στον αυτοκινητοβιομηχανικό κλάδο.

Η Exer, ως πάροχος υπηρεσιών, δίνει μεγάλη σημασία στους ανθρώπινους πόρους της. Οι άνθρωποι μας αποτελούν τον πιο ισχυρό πόρο που διαθέτουμε.

Οι ενδιαφερόμενοι υποψήφιοι πρέπει να είναι κάτοικοι και να έχουν το δικαίωμα εργασίας στην Ελλάδα.”

Ως Customer Care/Support Agent, θα είστε υπεύθυνοι για τα παρακάτω:

  • Υποστήριξη πελατών: Να παρέχετε εξαιρετική υποστήριξη και εξυπηρέτηση πελατών μέσω τηλεφώνου, email και chat.
  • Απάντηση ερωτήσεων: Να απαντάτε σε ερωτήσεις, αντιμετωπίζετε αναφορές προβλημάτων και να παρέχετε λύσεις για τις ανάγκες των πελατών.
  • Επίλυση προβλημάτων: Να αναλαμβάνετε την επίλυση προβλημάτων των πελατών με ευγένεια και επαγγελματισμό.
  • Καταγραφή δεδομένων: Να καταγράφετε στοιχεία πελατών και αιτημάτων για προσαρμογή και ανάλυση.
  • Διατήρηση ποιότητας: Να προωθείτε την επίτευξη υψηλών προτύπων ποιότητας εξυπηρέτησης πελατών.
  • Εργασία σε ομάδα: Να συνεργάζεστε με άλλα μέλη της ομάδας για την αντιμετώπιση πελατικών αναγκών.
  • Ανάδραση πελατών: Να συλλέγετε και διαβιβάζετε ανατροφοδοτήσεις πελατών στο τμήμα προϊόντος/υπηρεσίας.
  • Συμμόρφωση προς πολιτικές: Να τηρείτε όλες τις εταιρικές πολιτικές και διαδικασίες.
  • Εκπροσώπηση εταιρίας: Να προβάλλετε το καλύτερο επαγγελματικό επίπεδο και την εικόνα της εταιρίας σε όλες τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες.

Απαιτούμενα προσόντα:

  • Εκπαίδευση: Απαιτείται πτυχίο λυκείου ή ανώτερης εκπαίδευσης.
  • Γλωσσικές Iκανότητες: Άριστη γνώση της ελληνικής γλώσσας, και εξαιρετικές γραπτές και προφορικές επικοινωνιακές ικανότητες στα αγγλικά.
  • Εμπειρία: Προηγούμενη εμπειρία στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προτέρημα.
  • Δεξιότητες Eπικοινωνίας: Ικανότητα να ακούτε και να επικοινωνείτε με ευγένεια, αξιοπρέπεια και ευαισθησία.
  • Ευελιξία: Διαθεσιμότητα για εργασία σε ευέλικτο ωράριο, συμπεριλαμβανομένων βραδινών και Σαββατικών βαρδιών.
  • Τεχνικές Dεξιότητες: Εξοικείωση με υπολογιστές και λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών.
  • Ανταγωνιστικότητα: Ικανότητα να διαχειρίζετε τις πιέσεις και να είστε ανταγωνιστικοί.
  • Ομαδικό Πνεύμα: Ικανότητα συνεργασίας και εργασίας σε ομάδα.
  • Δεξιότητες Προσαρμογής: Ικανότητα να προσαρμόζεστε σε αλλαγές και νέες προκλήσεις.
  • Αφοσίωση: Προθυμία να παρέχετε ανώτερη εξυπηρέτηση πελατών και να συμβάλετε στην επίτευξη στόχων της εταιρίας.

Είδος Εργασίας: Πλήρης απασχόληση

Γλώσσα:

  • Ελληνικά (Απαιτείται)
  • Αγγλικά (Απαιτείται)
Rhodes Island
Full time

hr@exer.gr

Share this position